Monday, April 6, 2009

yumm....yum....

ermm.. last 2 weeks cam biase setiap jumaat lunch hour p jusco... masa tu teringin nak makan chicken chop...ni sume gara2 dak emma citer dia makan chicken chop kat UM murah giler... terliur gak la masa dia citer tu.. ape lagi ajak la nurul makan kat windmill..

erk.. tp bile tgk set menu tu.. mcm tak menarik lak chicken chop tu.. tetibe nafsu tu bertukar pada... Maryland Black Pepper... ngan air tembikai... slurrp... pergh tgk tu punye la berselera...

tgk mmg nampak berselerakan.. kan.. tp hampeh.. tu sume tepung je lebih..hmm..sedih nye... nanti ingat nak ajak hubby p mkn lagi la.. tu la gatai p tukar.. elok2 nak mkn chicken chop tukar.. ha..sape suruh... kan dah tak sedap...

nurul lak makan nasi goreng cendawan... tak rasa pon... sebab masa ni mmg tak leh mkn nasi sgt.. takde selera pon nak mkn nasi...


ni ade video amir.. tengah muncung..eheh kena marah ngan ayah dia.. siap menjeling2 lagi anak ibu nie.. ala ayah marah aacah2 je tu.. saje nak sakat amir..huhuhu...

video

No comments: