Tuesday, March 10, 2009

alhamdulillah... ku bersyukur di atas nikmat Mu Ya Allah...

salam semua....

hari ni saya ada berita gembira yang nak dikongsikan... nak tau berita ape??... ermmm saya dah pregnant anak ke - 2.. eheheh.... alhamdulillah... syukur sgt2... kandungan saya baru lagi.. baru 6 minggu.. semoga saya sihat dan tabah menghadapi hari2 yg mendatang sepanjang saya mengandung nie... kali ni saya akan melawan emosi saya..dan kuatkan semangat... tak mau lemau2.. mcm pregnant yg first... tp saya rasa kali ni mencabar sedikit... mcm anak yg pertama..di awal2.. pregnant saya takde la rasa nak muntah..tp kali ni..bangun pagi je saya dah rasa loya2... ermm tak pe la kan..semua ni dugaan...mcm mn la perasaan Amir bile dia tau dia akan dapat adik kan...

ni gambar masa saya check sendiri sy pregnant ke tak.. masa buat test ni..berdebar2 lak rasanye... bile dah dapat tau.. rasa takut.. suke..sume ada... alhamdulillah... rezeki dari Allah...


2 comments:

UyuNs NuRuls said...

kak u ...congrats...yun tumpang gembire.....besh kan pregnant....jaga diri bebaik....

@yu.. said...

Kak Ayu..
Tahniah! Tahniah! Musti comel kan anak Kak Ayu.. :)
Tak sbr lak nengok anak Kak Nurl & anak Kak Ayu..
:-)