Wednesday, December 31, 2008

happy new year..2009

selamat tahun baru semoga tahun 2009 akan membawa seribu makna dan kebahagian buat diriku dan keluarga... tunggu next year nye updating... sekarang masa tak mengizinkan..ehehe

ni gambar amir ngan nenek..edit guna cropmama..cantik tak?.. dah lama teringin nak buat digiscrap ni.. kredit to http://fliffy.fotopages.com/ coz jumpe link ni dlm fp dia.. tp sy tak sempat nak tinggal kan komen..asyik sgt buat digiscrap nie..ehe..tq cikgu..

ni pulak gambar kiteorg p zoo melaka hari tu..

ni pic with cikgu zah.. my best priend.. lunch mkn kfc kat jj... tq zah.. hadiahkan saya baju tido tu..cantik sangat baju tu... n tak lupe juga belanja saya lunch hari tu..

dan ini pula..buah hati ku..pengarang jantung hati.. Amir Hakim yang comei.. sayang amir..muah..muah...


selamat tinggal 2008....

1 comment:

fun fliffy said...

salam ibu amir,,
teruja nye dpt tgk hasil scrap awak
thanks a lot
semoga kawan2 lain dpt try
lepas2 ni boleh decorate
dgn real scrapbook freebies plak
hehehe..saya mmg minat deco gambo
maklumler kamera murah...kalau scrap
comel sikit hehehehe

salam maal hijrah 1430 :)